zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Nokia Lumia / Windows Phone

 
Nokia Lumia / Windows Phone

انتظار می‌رود شرکت مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز فون 8 را در ماه سپتامبر ( شهریور و اوایل مهر) نهایی کند و گزارشات اخیر حاکی از آن است که نوکیا ممکن است در همان زمان نسل جدید گوشی‌های خود را معرفی نماید. وب سایت چینی WPDang قبلا گزارش داده بود که نوکیا دو گوشی Lumia مجهز به ویندوز فون 8 را در روز 5 سپتامبر یا 15 شهریور معرفی خواهد نمود و حالا خبرگزاری بلومبرگ نیز این شایعه را تایید کرده است.

این خبرگزاری به نقل از یک منبع مطلع گفته که نوکیا گوشی‌های ویندوز فون 8 خود را در ماه آینده در همایش جهانی نوکیا معرفی خواهد نمود.

با این حال زمان بندی نهایی سازی ویندوز فون 8 در دست مایکروسافت است و این معرفی زود هنگام می تواند تا حدی نظر کاربران را از گوشی‌های جدید از جمله نسل بعدی آیفون اپل به سمت ویندوز فون سوق دهد، چرا که iPhone جدید طبق شایعات در روز 12 سپتامبر و یا 21 شهریور معرفی خواهد شد.

نوکیا همایشی که تنها با دعوت می‌توان در آن حضور داشت را در شهر هلسینکی در روز 5 و 6 سپتامبر برای سرویس دهندگان مخابراتی و شرکای تجاری خود برگزار خواهد کرد که احتمالا اولین جزییات مربوط به این گوشی‌ها در این مراسم منتشر خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:21 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 499
بازدید کل : 29231
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1